PURPLE COW

– SKIL DEG UT, ELLER BLI GLØYMD

Tenk deg ei eng med tusen brune kuer. Du køyrer forbi – og hugsar ingen. Men om ei av dei er lilla, i dress og med koffert? Du stoppar, knipsar bilete og fortel om det. Kvifor? Fordi ho skil seg ut. Ho er merkverdig.

I ein marknad full av støy blir dei fleste oversett. Berre dei som tør å vere annleis, tydelege og minneverdige, får folk til å stoppe, smile – og handle. Dette er kjernen i Purple Cow-teorien: Å vere merkverdig er ikkje eit val, det er ein nødvendigheit.

Vi i Frequency hjelper deg å bli den lilla kua i marknaden din. Gjennom design, film, kampanjar og innhald gjer vi bedrifta di synleg – og merkeleg, på den gode måten. Kvifor vere ei grå mus når du kan vere ei lilla ku?

«THE KEY TO SUCCESS IS TO BE REMARKABLE.»

(SETH GODIN – PURPLE COW, 2003)

«Frequency hjelper deg å finne di forteljing – og formidle ho på ein måte som folk hugsar og deler.»

Ti tips til god marknadsføring

– Slik blir du lagt merke til

Marknadsføring treng ikkje vere komplisert. Det handlar om å seie noko tydeleg, seie det ofte – og seie det på rett måte. Vil du gjere marknadsføringa di endå betre? Frequency veit kva som verkar – og korleis det verkar.

Her er ti effektive tips for å bli sett, hugsa – og vald:

  1. Ver tydeleg.
    Folk kjøper av dei som er klare på kven dei er og kva dei tilbyr.
  2. Ver synleg.
    Ofte. Frekvens gir effekt – ver til stades fleire gonger.
  3. Bruk godt design.
    Førsteinntrykket ditt avgjer om folk stolar på deg.
  4. Fortel ei historie.
    Gjer bodskapen levande – folk hugsar kjensler.
  5. Bruk video.
    Film får folk til å stoppe – og handle.
  6. Ha ein call to action.
    Sei kva du vil at folk skal gjere – tydeleg.
  7. Ver mobilvenleg.
    80% av trafikken kjem via mobil, så alt må alltid vere optimalisert.
  8. Ver konsekvent.
    Samme stil og tone gir tillit.
  9. Bruk humor og varme.
    Folk kjøper av folk dei likar.
  10. Mål resultata dine.
    Finn ut kva som verkar – og gjer meir av det.
  1. Ver tydeleg.
    Folk kjøper av dei som er klare på kven dei er og kva dei tilbyr.
  2. Ver synleg.
    Ofte. Frekvens gir effekt – ver til stades fleire gonger.
  3. Bruk godt design.
    Førsteinntrykket ditt avgjer om folk stolar på deg.
  4. Fortel ei historie.
    Gjer bodskapen levande – folk hugsar kjensler.
  5. Bruk video.
    Film får folk til å stoppe – og handle.
  6. Ha ein call to action.
    Sei kva du vil at folk skal gjere – tydeleg.
  7. Ver mobilvenleg.
    80% av trafikken kjem via mobil, så alt må alltid vere optimalisert.
  8. Ver konsekvent.
    Samme stil og tone gir tillit.
  9. Bruk humor og varme.
    Folk kjøper av folk dei likar.
  10. Mål resultata dine.
    Finn ut kva som verkar – og gjer meir av det.

VI HJELPER DEG Å: 

• Vere synleg ofte nok – utan å vere masete
• Vere til stades på fleire plattformer – for å treffe fleire
• Byggje kjensle av nærleik, truverd og profesjonalitet

JAMNT SYNLEG = VARIG EFFEKT.