PURPLE COW
– SKIL DEG UT, ELLER BLI GLØYMD
Tenk deg ei eng med tusen brune kuer. Du køyrer forbi – og hugsar ingen. Men om ei av dei er lilla, i dress og med koffert? Du stoppar, knipsar bilete og fortel om det. Kvifor? Fordi ho skil seg ut. Ho er merkverdig.
I ein marknad full av støy blir dei fleste oversett. Berre dei som tør å vere annleis, tydelege og minneverdige, får folk til å stoppe, smile – og handle. Dette er kjernen i Purple Cow-teorien: Å vere merkverdig er ikkje eit val, det er ein nødvendigheit.
Vi i Frequency hjelper deg å bli den lilla kua i marknaden din. Gjennom design, film, kampanjar og innhald gjer vi bedrifta di synleg – og merkeleg, på den gode måten. Kvifor vere ei grå mus når du kan vere ei lilla ku?
«THE KEY TO SUCCESS IS TO BE REMARKABLE.»
(SETH GODIN – PURPLE COW, 2003)