Annonsering som skapar resultat
Alle kan enkelt sette opp ei annonse i dag – AI og plattformer som Facebook gjer det lett å sponse innlegg. Men skal du verkeleg treffe dei rette folka med eit profesjonelt uttrykk, treng du fagfolk.
I Frequency AS hjelper vi deg med:
- Strategisk rådgiving – kva bør du seie og korleis bør du seie det?
- Grafisk utforming – annonser som skil seg ut og fangar merksemd
- Rett kanalval – Google, aviser, Meta, YouTube, papir eller video?
- Budsjettfordeling – mest mogleg effekt for pengane
Målet er å kostnadseffektivt nå ut til dei rette folka – slik at du får fleire kundar og betre business. Gode annonser med god frekvens skapar resultat. Ein enkeltannonse kan gi eit lite løft, men for å bli hugsa må du vere synleg igjen og igjen. Kvifor trur du Coca-Cola er dei i verda som brukar mest pengar på annonsering? Alle veit kva Coca-Cola er – men dei tek ikkje sjansen på at nokon skal kome og stjele posisjonen deira.